24 жовтня 2014 р.

Крок за кроком. Етап "Виконуємо на комп'ютері"

Етап "Виконуємо на комп'ютері" з одного боку є найлегшим, адже все прописано у підручнику, з іншого боку  найважчим.  Не навчившись поетапного його виконання, все навчання комп'ютерної грамотності за програмою, піде на нанівець.  Чи дійсно це так, можливо це перебільшення? Спробуємо розібратися. Візьмемо наприклад вправу "Знаки".
Діти намалювали ескіз свого знаку, сіли за комп'ютер та й почали виконувати. Микола з Марійкою забули підручник на парті коли планувати роботу, та й навіщо він їм, адже і все так зрозуміло.  На етапі самостійної роботи вони вже познайомилися з авто-фігурами, знають як змінювати їх розмір, навіть навчилися змінювати їх колір, тим паче є ескіз роботи сідай та й роби. За весь час роботи за комп'ютером у них не виникло жодного запитання,  більш того, вони навіть випереджають інших учнів!
Іван з Оксаною - підручника не забули, взяли його з собою до комп'ютера, старанно слідкують за пунктами, у них іде більше часу на виконання завдання, тому вони не встигли виконати додаткові завдання.
Давайте порівняємо виконані роботи, на перший погляд вони однакові. Що ми бачимо? Обидві пари учнів  використали для свого знаку однакові  авто-фігури, змінили їх колір, проте давайте перейдемо до наступного слайду (слайд 2)

                                             
Ось в чому важливість покрокового виконання завдань.  Без його дотримання діти  підуть додому, з вашого заняття, так нічому і не навчившись. В етапі "Перевіряємо" набуті навички не завжди прописуються, а тому фасилітатор має уважно підготуватися до заняття та знати точно, яких саме навичок набудуть учні  виконуючи вправу.

Немає коментарів:

Дописати коментар