Вітаємо всіх фасилітаторів програми! Ми дуже вдячні Вам, за активну участь в опитуванні "Над яким етапом Ви зараз працюєте?" Отже, за підсумками, перемогла відповідь "Плануємо соціальній проект", якщо перед вами постають питання:" З чого починати роботу над проектом?" - цей допис саме для Вас.
Для початку - не панікуємо :) Під час занять за програмою - ви були фасилітатором, під час роботи над проектом -ви ним і залишаєтеся! Повірте в своїх дітей, вони вже пройшли великий шлях в програмі, отримали всі потрібні навички, в їх світлих головах є купа ідей на користь місцевої спільноти. Наше завдання - розбудити їх зацікавленість та шляхом конструювання навести дітей на обрання майбутнього проекту.
Після того як діти ознайомляться з розділами проектних ідей (стр. 114 версія 2.1), запропонуйте дітям обговорити на великому колі ідеї актуальних проектів для вашої спільноти (Не обов'язково проекти мають бути з різних розділів, можна в одному розділі, який є актуальнім для вашої спільноти, створити декілька проектів). Доречним при обговоренні може стати метод "мозкового штурму" , критеріями оцінювання можуть слугувати наступні фактори:
- Проект вирішує реальну проблему вашої спільноти?
- Реально чи не реально виконати проект малою групою за 3-4 тижні?
- Що буде після того, як буде реалізований проект.
Після зведення ідей проектів до необхідної кількості, запропонуйте дітям обрати проект над яким вони хотіли б працювати. Наголосіть на тому, що над 1 проектом можуть працювати 3 або 5 учнів, діти мають об'єднуватися за ідеєю, а не тільки дружбою. Бажано не змінювати комплектацію малої групи, бо з самого початку занять діти працювали в сталих парах, а зараз перед ними стоїть своєрідний іспит по навичкам співпраці в групі.
На своїх заняттях, я комплектую групи таємним голосуванням, цікаво, а яким методом ви об'єднуєте групи для роботи над проектом?
Немає коментарів:
Дописати коментар